♥ Blockljuset

MarsMåndag

Kategori: Livet♥

Så var det Måndag igen och vi är redan i Mars, nu längtar jag ännu mera till våren och iaf tills April, vi har en härlig vår framför oss och sen kommer en förhoppningsvis underbar sommar <3 
 
I helgen har vi varit på middag hos vännerna och en snabbis till Lycksele marknad som faktiskt var en besvikelse, jag har dessutom målar nå småtjaffs men idag säger ryggen verkligen stopp =(
 
Ryggen har bråkati flera veckor nu och jag ber till högre makten att den ska bli bra nu inder sportlovet för nästa vecka är det tänkt att jag ska börja på en praktiskplats i Lycksele i 4 veckor, men som det känns just nu så skulle jag bara plåga mig igen dessa veckor och inte ta in eller lära mig just något alls =(
 
Bjuder på lite random bilder =)
 
 
Kommentera inlägget här: