♥ Blockljuset

Torsdag

Kategori: Livet♥

Igår gjorde jag nästan alla läxor och på kvällen fixade vi med de nya möblerna.... Eller E gjorde, jag pyntade bara 😂 
Idag har jag mest värmt soffan och insett hur ljust det är om dagarna, varenda dammråtta syns och det är fruktansvärt dammigt här.... Svart dammig soffan också! Nåja när kroppen tillåter så ska det bli ändring på det här och kaaaanske kanske bet jag E om hjälp 😉 Tur han är snäll! 

I helgen är det ovanligt lungt vilket är rätt skönt, bara en middag som vi ska på! 
Håller på att göra om i hallen nere och är också så sugen på att få tapetseringen uppe i hallen klar,  har ju tapeterna och allt men är inte riktigt i skicka att kliva upp och ner på stolar än😩 

Imorgon blir det eventuellt en liten sväng till Norsjö och då ska jag kolla ihåg konsoler till en ny hylla och lite vitfärg, kanske lite annat smått och gott också! 

Bjuder på någon random bild! 





Kommentera inlägget här: