♥ Blockljuset

Internetshoppa

Kategori: Livet♥

Då jag var sängliggandes några dagar i veckan blev det lite internetshopping från sängen 😍 
En härlig kroppsskrubb, 4 av mina älsklingsparfymer och ett läppbalsam som luktar vanlij😍 Länge sen jag unnade mig lite parfymer❤️

Lite tråkigare kanske men vi behövde fylla på med plåster och allt möjligt😉 
15:33 igår fick skickade jag beställningen på detta på Apotea.se och idag kom det, är så sjukt nöjd med den sidan och imponerad över leveranstiderna trots att jag bor där jag bor😊

Sen var det ett paket till som är en delleverans av det största jag någonsin beställt tror jag men det är lite hemligt än 😉 

I övrigt tog vi en onyttig middag på frasses idag fast vi drog till en kompis och åt och hämtade då ut alla paket också, gissar att posten tutade då det inte rymdes i brevlådan men jag hörde helt enkelt inte då jag sovit och vilat hela dagen! 
På Måndag ska jag verkligen försöka ta mig till skolan, i början av den här veckan tog jag mig knappt upp it sängen och hade definitivt inte kunnat sätta mig i bilen, är bättre idag men inte alls bra! På Måndag ska jag dessutom ringa sjukgymnasten så jag hoppas få en tid  där helst redan samma dag..... 

Älsklingen for ut och skulle sladda skoterleder och när han kommer hem ska vi ta en varm dusch och sen blir det sängen.... Jag är helt slut! 


Kommentera inlägget här: