♥ Blockljuset

Väska för plugget

Kategori: Livet♥

Igår var jag till optikern och har efter beskedet "Glasögon förbättrar din syn med 40%" beställt två par som jag nu är taggade på att lära mig använda! Detta firades idag med inköp av ett fint glasögonfodral😍 

Idag drog jag ensam till Lycksele en sväng, gick på marknaden och köpte sockar och fortatte letandet efter en snygg handväska som rymmer både datorn, skolböckerna och allt det vanliga och efter resultatlöst letande igår blev jag idag kär i denna som nu står här brevid 😘😍


I denna rymma allt och drar man ner alla dragkedjor får man ännu lite mer utrymme! Perfekt alltså!

Ikväll har jag pluggat och nu är det straxt dags för sängen så får jag finputsa imorgon för nu orkar jag inte ta in mer 😝 

I övrigt så pysslar jag på som vanligt och E han jobbar varje kväll och helgen på fasaden, i höst gör vi gaveln och fortsätter sen till sommaren med förhoppningsvis framsidan😍 

Då vi inte ska måla utan har järnvitrolat virket innan vi spikar upp det så kommer panelen bli vackrare med åren och då vi hoppas det ska dra mot grått snabbare och inte mot grönt så har vi järnvitrol med silverbets i😄 
Hittills är vi båda sjukt böjda med vårt val iaf💜💛❤️

Nåja godnatt på er!
Kommentera inlägget här: