♥ Blockljuset

Måndag

Kategori: Livet♥

Så har man börjat plugga igen, fick som mersmak efter körkortet 😁 
Den här gången blir det till Uska under tre terminer ungefär! Sen får vi se vart livet leder en.... 

Började förra veckan och eftersom det är halvdistanst Har vi hemarbete och idag när jag ska redovisa det vaknar jag naturligtvis superhes och med ont i halsen, men det får gå ändå! 

3,5 plus när jag for hemifrån, hösten är verkligen här och det välkomnar jag ändå.... Vintern är mysig och kanske lite skotersugen också 😘

Idag blir det långdag och även imorgon sen blir det hemmadagar med lika mycket plugg fast med tillgång till konstant kaffe.... Vilket jag verkligen blivit beroende av sista tiden hehe!

Nu ska jag lyssna på musik och njuta av sätesvärmen tills den är slut sen ska jag gå in, for lite tidigt men med tanke på att det är första älgjaktsdagen och jag såg 2 st utmed vägen är det bättre att vara ute i god tid 😊



Kommentera inlägget här: